Pomoc techniczna

Pomoc techniczna

Skorzystaj z naszej pomocy technicznej

ZAŁÓŻ KONTO, KORZYSTAJ ZE WSZYSTKICH USŁUG PORTALU

UŻYTKOWNIK NIEZAREJESTROWANY

Jako użytkownik niezarejestrowany, możesz korzystać z numeru 0708 780 682, po połączeniu, wpisujesz kod doradcy, rozmowa (4,92 zł/min brutto), jest doliczana przez operatora do rachunku telefonicznego. Klikasz w ikonkę dzwonka przy profilu doradcy, sprawdzasz jego kod i dzwonisz.

pomocstrzalka


UŻYTKOWNIK ZAREJESTROWANY

Zarejestruj się, wtedy masz dostęp do wszystkich funkcji serwisu:

A. Tanie połączenia telefoniczne, (3.60 zł/min brutto)
B. Chat, (3.60 zł/min brutto)
C. E-mail z doradcą, (wróżba e-mail jest wyceniana indywidualnie przez doradcę)

1. Krok pierwszy, rejestracja:

Rejestrację rozpoczynasz od kliknięcia w "załóż konto" na stronie głównej.

zalozkonto

Następnie poprosimy Cię o wypełnienie prostego formularza. Po wypełnieniu, otrzymasz na Swój adres e-mail, link aktywacyjny, w który wystarczy kliknąć.

Formularz zapisu

BARDZO WAŻNE:
a) SPRAWDŹ ZAKŁADKĘ SPAM, NA SWOJEJ POCZCIE, JEŚLI PO REJESTRACJI, DŁUGO NIE OTRZYMUJESZ ODPOWIEDZI OD NAS. LINK AKTYWACYJNY CZASEM TAM WPADA.

b) Podanie numeru telefonu w formularzu rejestracyjnym jest całkowicie bezpieczne, nie używamy Twojego numeru do żadnych innych celów. Numery telefonów nie są nikomu udostępnianie i pozostają w naszej bazie danych, do zakończenia członkostwa w naszym portalu.

2. Krok drugi, logowanie:

Logujesz się klikając w "zaloguj się" na stronie głównej.

zalpgujsie

Logowanie jest możliwe wyłącznie, po wcześniejszym aktywowaniu konta. W przypadku nie otrzymania na swój adres e-mail linku aktywacyjnego, sprawdź u siebie zakładkę SPAM, lub dzwoń do Nas (91) 350-86-91. Aktywujemy Twoje konto ręcznie.

Logujesz się wpisując login i hasło.

logowanie

3. Krok trzeci, doładowanie konta.

Po pierwszym logowaniu widzisz stronę z doładowaniem konta.

zasilkonto

Gdy wybierzesz e-płatności, kwota od razu pojawi się na Twoim koncie, możesz korzystać z wszystkich usług. Przy przelewie tradycyjnym, musisz poczekać, aż kwota będzie zaksięgowana na koncie.

4. Krok czwarty, korzystanie z wszystkich usług.

A. Rozmowa telefoniczna z doradcą, ( 3.60 zł/min brutto).

Klikasz w ikonkę z telefonem.

clicktocall

Po kliknięciu w ikonkę z telefonem, Twój telefon zacznie dzwonić za około 10 sekund, ODBIERZ POŁĄCZENIE, zaczynające się od numeru 22, za chwilę będziesz rozmawiać z wybranym doradcą.

BARDZO WAŻNE:
a) Połączenie następuje na numer, który jest podany w Twoim formularzu rejestracyjnym.

b) Gdy, chcesz korzystać z usługi za granicą, przed Swoim numerem telefonu wpisz trzy zera i numer kierunkowy kraju, z którego dzwonisz, np. z Niemiec: 00049xxxxxx

c) Numer z którego chcesz korzystać zmieniasz w Swoim panelu klienta, klikając na stronie głównej w opcję "moje konto", następnie wchodzisz w zakładkę "edycja profilu".

edycjaprofilu

B. Chat z doradcą, (3.60 z/min brutto)

Klikasz w ikonkę chat.

chat

Otwiera się okno chat-u i możesz rozpocząć rozmowę. W przypadku, gdy okno się nie otwiera, sprawdź ustawienia swojej przeglądarki (pozwól na pojawianie się wyskakujących okienek, w przypadku naszej witryny). Można to na stałe zapisać w ustawieniach przegladarki, lub programu chroniącego komputer.

C. E-mail z doradcą.

Klikasz w ikonkę poczty.

pocztaonline

W wiadomości opisujesz Swój problem i wysyłasz do doradcy.

a) Odpowiedź od doradcy z wyceną usługi otrzymasz na Swój panel klienta.
b) Poprosimy Cię o zaakceptowanie ceny.
c) E-mail z wróżbą od doradcy, otrzymasz w ciągu 48 godzin, na Swój panel klienta.

wiadomosci

W przypadku jakichkolwiek pytań, bądź problemów możesz skontaktować się z administratorem portalu wykorzystując poniższe dane:
Adres e-mail: info@niemartwsie.pl
Telefon (91) 350-86-91

FAQ

1.Czy muszę być zarejestrowany, aby korzystać z usług portalu www.niemartsie.pl?

Nie, nie wymagamy rejestracji użytkowników. Dla niezarejestrowanych użytkowników dostępne są tylko usługi połączeń głosowych 708780682.

2. Chcę sie zarejestrować, nie dostałam linku aktywacyjnego na skrzynkę e-mail, dlaczego?

Proszę sprawdzić na swojej poczcie zakładkę SPAM, lub zadzwonić do Nas (91) 350-86-91, dokonamy aktywacji konta ręcznie.

3. Chcę zadzwonić do doradcy z zagranicy, czy mogę?

Jest to możliwe, proszę się zalogować, kliknąc na stronie głównej “moje konto” i w panelu klienta wejść w zakładkę “edycja profilu”. Tam Swój numer proszę wpisać następująco, trzy zera, kierunkowy kraju z którego Pan/Pani dzwoni I numer telefonu, np. dla Niemiec: 00049xxxxxx

4. Czy, jak podam Wam swój numer telefonu, czy jest to bezpieczne?

Jest to całkowicie bezpieczne, nie używamy numerów telefonu do żadnych innych celów. Numery telefonów nie są nikomu udostępnianie i pozostają w naszej bazie danych, do zakończenia członkostwa w naszym portalu.

5. Czy, rejestracja jest bezpłatna?

Tak, rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

6. Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

W panelu logowania należy kliknąć w link Odzyskaj hasło i postępować zgodnie z informacjami na stronie.

7. Jakie korzyści otrzymam będąc zalogowanym użytkownikiem?

Każdy zarejestrowany użytkownik może korzystać ze wszystkich dostępnych usług portalu m.in. połączeń click to call, email, chat-komunikator. Korzysta też z dostępnych promocji.

8. W jaki sposób mogę skontaktować się ze swoim Doradcą na portalu www.niemartwsie.pl?

Portal udostępnia kilka możliwości kontaktu ze swoimi doradcami (click to call, chat-komunikator, e-mail). Najprostszym sposobem kontaktu jest wykonanie połączenia na numer 708780682 i podanie kodu doradcy. Ten sposób połączeń nie wymaga rejestrowania się w serwisie i może zostać wykonany z dowolnego telefonu (stacjonarnego, komórkowego) na terenie kraju. Inne kanały komunikacji wymagają rejetracji w serwisie.

9. Mój doradca jest niedostępny, a chciałbym wysłać do niego wiadomość?

Istnieje taka możliwość, po zalogowaniu można wybrać opcję Wyślij Zwykłą Wiadomość do doradcy. Doradca w momencie zalogowania się do systemu otrzyma wiadomość od użytkownika i może odpowiedzieć.

10. W jaki sposób zostanie pobrana opłata za połączenia?

W przypadku połączeń na numery 708 opłata zostanie pobrana przez operatora telekomunikacyjnego i doliczona do Państwa rachunku telefonicznego. W przypadku usług przedpłaconych, użytkownik najpierw zasila swoje konto w seerwisie, a następnie korzysta z usług.

11. Czy płatności elektroniczne są bezpieczne?

Tak, płatności są realizowane przy pomocy serwisu PayU- lidera płatności elektronicznych w Polsce.

12. W jakim czasie moje konto zostanie doładowane opłaconą kwotą?

W przypadku wykonywania płatności elektronicznych czas doładowania konta zazwyczaj nie przekracza kilku minut. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach, a także czas ten może się wydłużyć do kilku/kilkunastu godzin.

W przypadku tradycyjnych przelewów jest to około 1-2 dni roboczych.

13. Mam inne pytania dotyczące serwisu www.niemartwsie.pl ?

Zapraszamy do kontaktu z nasza infolinią (91) 350-86-91, lub też drogą e-mail: info@niemartwsie.pl